emispem

Alla inlägg under januari 2011

Av Emilia lottis - 22 januari 2011 09:32

Heej alla söta idag ska  jag kanske åka å shöppa    Juste jag ba mamma kan jag få börja på cheerleading och jag såg typ ut så här   ja ba snälla och hon ba sa okej då   


 Jag ska bara gå och bada och sen kommer jag och bloggar mer och så lägger jag ut dagens kläddddddddddeeeeeeeerrrrrrrrr hihihihihihihi






                                              Kyssar  \\ Emilia 

Av Emilia lottis - 17 januari 2011 18:05

Haha här kommer en bild  



jAG haha min kompis tog bilden 

     


















             Cheerleading



Har cheerleading tränning imorgon i haninge    


Men de ska bli roligt 

jag o minna ska först åka och köpa en väska o litte sånt aa bloggar mer imorgon efter cheerledingen :))








Av Emilia lottis - 17 januari 2011 17:53

Heej alla läsare i dag fick jag elr mamma ett mail om att jag kom me i cheerleading laget :)) e så jävla glad de kommer bli så roligt :)) 



                                          Puzzi \\ Emilia   

Av Emilia lottis - 15 januari 2011 17:21

Fan vet du inte hur mycket jag sakanar dig ........


Varför byte du skola varför   


Men jag har nya kompisar ju men varför först han jag va tsm och sen du men de e bra att jag har så snälla kompisar      



Men nu ska jag ju börja på cheerleading så jag täncker inte på dig så mycket  

ggg

Av Emilia lottis - 15 januari 2011 17:15

här kommer en länk eller hur det stavas men  de e en bild på typ cheerleadingskor  :)


NIKE WMNS MUSIQUE VII
Träningsskor/NIKE WMNS MUSIQUE VII från
stadium.se

Av Emilia lottis - 15 januari 2011 14:50

Heej heejj idag ska jag till IKEA me min mamma , pappa och typ min storebror och sen ska jag och min storebror typ till game     Nu ska jag lägga ut litte vidios från youtube kommentera gärna om ni gillar någon vidio   


den här låten e jätte bra och filmen e oxå bra den heter starstruck





Här kommer en bild på två killar kommentera vem som e sötast :)


  

Av Emilia lottis - 14 januari 2011 21:42

Heej alla söta jag och min kompis ska börja på cheerleading de ska bli så jävla kul men vi ska typ börja i nybörjarlag hehe   

hehe jag e jätte tröt dyp 




Men här en bild från den klubben vi kanske ska börja i :)


och litte vidios  :)


Dom e jätte bra :)



Av Emilia lottis - 10 januari 2011 10:46

HEEEJJ bloggen förlåt att jag inte har bloggat så mycket men de e för att jag har vart borta me nu e jag hemma jag kom hem i går så i föregår va vi på arlanda för att hämta min pappa han har vart i new york så idag ska jag städa mitt rum och imorgon  börjar skolan     men de blir roligt att träffa alla kompisar ...           Men när jag och min kusin var ute så kom hennes kille och gav henne en ros så j*vla söttttttt    Nu ska jag gå och äta frukost och sen bloggar jag efter jag har badat och mer bloggeri blir de ikväll 



                                     OXOX  \\ Emilia <333

Presentation


Heej jag heter Emilia å jag e 13år och bor i stockholm ja här kommer jag skriva om mode cheerleading å sånt hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag åå emilia ska ha en fråge stund ??
 Jaa
 Neej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emilia

 

Ovido - Quiz & Flashcards