emispem

Alla inlägg under februari 2011

Av Emilia lottis - 26 februari 2011 09:08

Heej hej alwa å emilia här vad händer ?  juste idag ska jag å emilia va mä elliott :)  haha men vad ska ni göra?? kommentera snälla \\ alwa 



I LOVE MÄRSTA<3




jag (emilia ) älskar the big apple ( New York ) haha mä  

 

 

-.-

Av Emilia lottis - 19 februari 2011 14:34

-.- Heej idag hade jag handboll :( men imorgon har jag de oxå 






             JAAA !!!!

   


på TISDAG e de CHEERLEDING :)) 

Av Emilia lottis - 18 februari 2011 16:18

Heej hej nu håller jag på me pizap hehe och frida ska hem nu :(( me bloggar mer sen ses \\ Emilia

Av Emilia lottis - 16 februari 2011 14:55

Heej hej nu ska jag se på en film för jag e sjuk men jag kommer typ till skolan imorgon hihi bloggar mer sen ses    \\Emilia

Av Emilia lottis - 13 februari 2011 19:43

Heej hejj bloggen hehe har saknat att blogga men jag har vart hos alwa vi hade de ass kul haha men jag kunde inte blogga för jag fick inte låna min kusins dator  



A

AL

ALW

ALWA<333333




E

EM

EMI

EMIL

EMILI

EMILIA<333

Av Emilia lottis - 9 februari 2011 19:43

                                            Hur kan man röka !!!!???!!


asså tycker ni det e cooolizz att röka 


elr eran kändis röker vill ni röka då de e inte coolizz att röka ´... t.ex här e en bild på en kändis   dom vill bara att man ska köpa ciggggggisar för att en kändis gör de åå då vill man ju pröva elr vad man ska säga kommentera vad ni tycker :)) 

Av Emilia lottis - 9 februari 2011 19:22

Heej hejj hehe e typ super glad :DD haha på TISDAG kommer jag inte till skolan :))))) för jag ska bort elr vad man ska säga :PPP ska kolla på bilder  på google  bloggar sen :DDDDDDDDD


                        \\ kramizzar emilia <333333333333

Av Emilia lottis - 6 februari 2011 09:46

Heej Heej :)) !!!!! åå idag har jag handboll men de ska bli roligt haha just nu kollar jag på tv haha jätte roligt jag vet   



åå fan imorgon e de skola hatar att gå i 6:an   

men alwa går ju typ i 2:an haha jag vill gå i 2:an ne skoja bara idaga ska jag först gå på handboll :) :( och sen kommer typ mina kusiner julia och hennes bror haha aja tja då \\ Emilia         HAHA HEJ DÅ PUSS   

Presentation


Heej jag heter Emilia å jag e 13år och bor i stockholm ja här kommer jag skriva om mode cheerleading å sånt hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag åå emilia ska ha en fråge stund ??
 Jaa
 Neej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emilia

 

Ovido - Quiz & Flashcards